Logo Szkoły Podstawowej nr 119 w Warszawie
ul. Pułku Baszta 3 ; 02-649 Warszawa ; tel. 022 844 75 48 Dzisiaj jest:  

Menu


Aktualności

--------------------------
Świetlica szkolna pracuje w godzinach 7:00 - 17:30
--------------------------
Zapraszamy do odwiedzenia zakładki "Osiągnięcia uczniów"
 
--------------------------

Informacje

--------------------------
Rozkład dzwonków
--------------------------
Stołówka szkolna
--------------------------
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
--------------------------
Koncepcja pracy Naszej Szkoły
--------------------------
Liczydełko 2019:

Regulamin konkursu
Wyniki konkursu
II etap

-------------------------


Aktualizacja strony:
ver.2 dn. 03-07-2019

Szkoła Podstawowa Nr 119 w Warszawie

Zajęcia z reedukacji w roku szkolnym 2018/2019
odbywają się zgodnie z poniższym planem:
 

Lekcja Godz. Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
1 8:00 –  8:45          
2 8:55 –  9:40          
3  9:50 – 10:35       rewalidacja  
4 10:50 – 11:35 „0”
 
  „0”  
5 11:45 – 12:30 3 A 1 B     1 A
6 12:50 – 13:35 4 A 2 A rewalidacja 5 B 5 B
7 13:55 – 14:40 4 B świetlica 5 A świetlica 7 A
8 14:50 – 15:35 7 B   6 A    
9 15:45 - 16:30 8 A        

 

Terapia pedagogiczna to całokształt oddziaływań pedagogicznych stosowanych wobec dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. Oddziaływania te maja charakter zajęć korekcyjno-kompensacyjnych ukierunkowanych z jednej strony na usprawnienie zaburzonych funkcji (korekcja) z drugiej zaś na wspomaganie funkcji dobrze rozwijających się tak aby mogły być wsparciem dla funkcji zaburzonych lub mogły je zastąpić (kompensacja).

Zajęcia z terapii pedagogicznej odbywają się codziennie zgodnie z planem w specjalnie wyposażonej pracowni numer 34. Uczniowie pracują w grupach lub indywidualnie, a plan zajęć jest tak dostosowany by każdy uczeń mógł z nich korzystać. Zajęcia te odbywają się na zasadzie świadomej, odpowiedzialnej dobrowolności uczestnictwa.
 

Organizacja zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w Naszej Szkoły.

Pokonywanie specyficznych trudności poprzez:
  • Wspomaganie
  • Kompensację
  • Stymulację
  • Korekcję
  • Wyrównanie deficytów w obrębie:
    o Sprawności manualnej
    o Grafomotorycznej
    o Umysłowej
    o Percepcji wzrokowej
    o Percepcji słuchowej
    o Sprawności wypowiadania się
    o Mowy

Dzieci przychodzące na zajęcia mają stwierdzoną dysleksje, dysortografię lub dysgrafię dlatego na zajęciach ćwiczymy głośne i ciche czytanie, poznawanie i utrwalanie zasad pisowni języka polskiego, grafomotorykę, analizę i syntezę wzrokowa i słuchową, koordynację wzrokowo-słuchową.

W pracowni korzystamy z komputerowych programów multimedialnych:
  • „Dyslektyk I”
  • „Dyslektyk II”
  • „Ortografek”
  • Gry „Ortomagiczne”

Ponadto ćwiczenia z wykorzystaniem pomocy dydaktycznych dostępnych na rynku wydawniczym:
  • Rebusy
  • Krzyżówki ortograficzne
  • Układanki typu „Pus”
  • Układanki typu „Logico”
  • Zeszyty ćwiczeń „Ortograffiti”
  • Domina
  • Puzzle
  • Scrabble
  • Karty pracy z przygotowanymi ćwiczeniami
  • Plastelina
  • Modelina
  • Suwaki ortograficzne

Nauczyciel prowadzący: mgr Dagmara Sosna

 


Copyright © 2006-2019 Szkoła Podstawowa Nr 119
All rights reserved
Todos los derechos reservados